Ja s’acosten, encara que no hagin arribat del tot! I jo, després de… mig any? sense actualitzar el bloc, ara em vénen ganes de canviar-li coses. Però primer deixeu que us posi al dia. Bàsicament, a mode de resum:

· He canviat el títol del bloc. Continuo anant de Vic a Girona, però quedava massa llarg. I com que, en general, parlo poc, prefereixo descriure’l com allò que escric, de tant en tant, “Entre silencis…”

· Osona.com ha estrenat nova imatge. Força feina, però al final fa goig! – http://www.osona.com

· L’Empordà se’ns crema! Tot i que ara sembla que tots els focs estan controlats… quatre incendis, tots allà mateix, i quan començava a cedir la calor. I a Galícia encara estan pitjor

· Ja estem al pis nou, a Girona. De fet, ja fa un mes ben llarg 😛 Fa il·lusió, i totes aquestes coses, però ara és com un gran puzzle en el que cal anar posant peces per completar-lo. És divertit… però una mica car, això d’amoblar un pis!

· Per si algú encara no ho sap, l’OdiseaFunk se’ns ha tornat pseudo-empresari, i ara porta les regnes d’un bar de Vic que es diu L’Entorn. No recordo l’adreça del bloc del bar, així que esperaré a que me la digui un altre cop per enllaçar-lo…

· El bloc d’en Sergi Carqués ja ha fet dos anys. El què té més mèrit, però, no és el temps (jo porto anys i panys amb blocs…) sinó la constància. I, al contrari que en el meu cas, en Sergi actualitza sovint i amb coses interessants. Carqués.cat!

· No us sorprengui veure canvis de disseny al bloc. Com que aqui a WordPress.com es poden canviar amb un parell de clics, n’aniré provant de nous per veure quin fa més patxoca:D

· Diumenge al matí. Potser que deixi d’escriure ja, que em cansaré:)

A veure si torno a agafar el ritme d’escriure de tant en tant!

Per cert, si encara queda algú que entri de tant en tant, deixeu-me algun comentari, va! Que no costa res (diria, jo no he comentat mai) i així de pas em distrec una estoneta!

Anuncis