Com que no sé massa com omplir el bloc, i a aquestes alçades, tot esperant desaparèixer uns quants dies, no tinc massa inspiració, he decidit que publicaré les aportacions que he fet en diversos webs o en conferències, taules rodones i altres esdeveniments. Així, sempre em quedarà el bloc com a “contenidor” (en el bon sentit de la paraula) de tot allò que he fet. Un “portfolio”, que en diuen!

Avui començaré amb una mica de recull del què hi ha accessible per la xarxa:

» L’octubre de 2004, dins la setmana digital de Vic (e-Week), vam intervenir en Jose i jo (en representació de Sobrevia.net) realitzant una xerrada sobre el funcionament de Google. Podeu trobar més informació al bloc de Sobrevia.net.

» A l’edició posterior de la setmana digital de Vic (e-Week), vaig intervenir, també en representació de Sobrevia.net, en la taula rodona “Seguretat i inseguretat a la xarxa”, moderada per Josep Rojas, i on també hi eren Josep Matas (advocat), i Alfons Cano (cap de la Unitat de Delictes Informàtics dels Mossos d’Esquadra). Podeu veure el full de ruta de la meva intervenció fent clic aqui.

» Des del 8 d’octubre de 2005 també he publicat alguns articles d’opinió al web Opinió Nacional, del grup Nació Digital. Podeu consultar-los tots fent clic aqui.

A partir d’ara, miraré de publicar també en aquest bloc la resta d’articles que prepari. Alguns d’ells, els podeu trobar com a notícia a Nació Digital.

