Més coses increïbles. En aquest cas, tot un exemple de paciència i perseverància: Un japonès, detingut per realitzar més de 37.000 trucades i obstruïr el servei d’atenció d’una empresa de comunicacions. El senyor trucava 1.000 cops al dia perquè li agradava escoltar la veu de les telefonistes, per haver-lo atès un cop amb eficiència anteriorment. El què no sabem és si la operadora tenia un SAT amb telèfon gratuït o bé, com ONO, feien pagar per trucar. Si era així, s’haurà arruinat, pobre home.

Un apunt: si teniu Ono (jo ja no!) i el 900 d’Auna no va, no truqueu  al 902. Truqueu al 800 401 259, i si us diuen que el telèfon no val, els hi deixeu anar una “parrafada”: «Segons la legislació vigent, a l’article 104.1 del Reial Decret 424/2005 de 15 d’abril de 2005, les operadores estan obligades a tenir un servei gratuït d’atenció al client. Si truco al 902 hauré de pagar la trucada, i això no es qualifica com a gratuït.». (Vist a Internautas.org)

Advertisements