Vist amb el temps, em comença a fer gràcia la capacitat d’Internet per crear modes. Modes que, en molts casos, semblen operacions d’una multinacional per danyar la imatge d’algun competidor. Altres vegades és només un problema d’algun client que es converteix en problema de tots.

Anys enrere les crítiques eren totes per Microsoft (per la “merda de sistema operatiu Windows”, que pocs dels que critiquen gratuïtament han provat d’instal·lar original), per “Timofonica” (per no oferir anys enrere una tarifa plana d’accés a Internet – quan en realitat potser si que érem 4 “friquis”), i per “Vomistar”, quan ens fallava el mòbil o no sabíem a qui més dirigir la nostra ira.

En parlo ara que, vulquis que no, he crescut una mica i no segueixo les modes de la gent “cool” (no totes, vaja!). I també perquè m’he adonat que és normal passar aquesta època. Tots la tenim: ara el centre de les ires és “Yoigo”, una operadora nova (“No te yOigo!”, la del “Verdad de la buena”) que ha tingut una allau d’altes i no ha pogut afrontar-les totes amb la mateixa velocitat.

La veritat, no he provat Yoigo, però tenia la intenció de fer-ho, però més endavant: preveia un començament difícil perquè l’empresa havia de rodar una mica, etc… diguem que els donava 100 dies de gràcia, que encara no han passat. Precisament perquè ja es veia venir que passaria això, i entenc que els que es queixen, també ho fan per manca de previsió (jo no “provaria” una operadora sense tenir un número d’una altra, o no “migraria” un número d’empresa a una operadora que sé que està tenint problemes per servir les targetes SIM, sigui causa de Yoigo o de Seur).

En tot cas, també he de dir que jo utilitzo Telefónica com a proveïdor d’accés a Internet, i que, la veritat, no solc tenir problemes greus. I, els cops que n’he tingut, han estat justificats. Alguns cops culpa meva, altres de la incompetència d’un teleoperadora, però no podem demanar que una empresa com Telefonica no contracti a cap imbècil, sempre se’ls en pot colar algun i hi hem de posar paciència.

Així que, la veritat, tot i que entenc que a títol personal la gent pugui tenir queixes, i que em doni les seves opinions sobre les empreses, cada dia confio menys en les opinions que trobo per Internet, sobretot perquè la gran majoria només són problemes “minsos” que, amb l’emprenyada inicial i un fòrum on hi hagi una mica de fil on enganxar-se, es converteixen en grans qüestions per deixar de contractar un servei.

Que dur que em torno! En general, i no vull ofendre a ningú, ja tinc en compte les opinions, però les que em dóna la gent que conec. Bàsicament perquè hi ha certs criteris que no es tenen en compte, i quan un servei funciona, no correm a un fòrum a donar les gràcies a l’empresa!

Ep! Tampoc seré jo qui trenqui una llança a favor de Yoigo sense haver-lo provat, eh? Després no em reclameu! 😀 Però en tot cas, ara crec que no és el moment (de fet, la portada del web de Yoigo ja explica que tenen problema d’entrega de comandes, així que, si informant-nos veiem que hi són, no entenc perquè hi ha tanta pressa!).

Anuncis