Anem a pams, que se m’acumula la “feina”:

Curiositat: Si busqueu “Carrer del Carme Girona” a Google, aquest bloc surt en segon lloc. Pels que enteneu com es posiciona, baso la meva teoria en la “potència” del domini wordpress.com (del qual aquest bloc n’utilitza el subdomini “miquel.wordpress.com”). Fora d’això, també porto força dies “matxacant” amb coses sobre el carrer, així que no em sorprèn massa, però m’ha fet gràcia.

Recomanació: Avui he descobert un bloc nou. M’ha fet gràcia, perquè moltes de les fotografies que conté podrien haver-se fet des del meu balcó (o gairebé). És “Pocamandra: Un tros de món. Xerrameca i imatges“. Com que no sé fins a quin punt vol mantenir-se’n l’anonimat (o la intimitat), no us explicaré la vida i miracles de la blocaire que el manté. Però si que us hi recomano una visiteta, ara que sembla que s’ha animat a publicar-hi. Ànims Núria! 😀

» Accedir a Pocamandra

Consell: breu, però interessant. Si en algun moment voleu trametre una consulta a l’Ajuntament de Girona, podeu fer-ho per via telemàtica (jo he comprovat que solen respondre prou ràpid i amb informació suficient) a l’adreça https://www.ajuntament.gi/avisos/.

