Des d’aqui us emplaço a ajudar-me. Fa temps que busco algun web que sigui un diari (amb tractament periodístic de les notícies, eh?) digital dedicat a Girona ciutat. Al web d’El Punt hi posen 5 notícies comptades, i sobre tota la província. Al Diari de Girona hi ha una secció dedicada a la ciutat, l’únic que he trobat que sigui una mica més “potable”. També vaig descobrir “Gironanotícies.com”, un web amb una secció “Actualitat Girona” on el més recent és de fa 6 dies.

Girona és prou ciutat com per tenir un diari digital. De fet, jo crec que qualsevol ciutat podria tenir-lo. És més: la gent d’El Dimoni fa un diari sobre Santa Eugènia! Amb pinzellades de la ciutat. Però… estic convençut que hi deu haver algun web que no conec. Algú podria ajudar-m’hi? I… si no n’hi ha cap, potser m’emplaço a mirar de promoure’n algun!

Anuncis