Si. Un tall d’electricitat ens va deixar sense llum dilluns a la nit. I no pas 10 minuts, no. I si crèiem que érem nosaltres sols, ara Diari de Girona explica que vàren ser 1.300 habitatges. Déu n’hi dó. [ Notícia a DdG ]

Mentrestant, en Saül Gordillo ja és a Girona, i publica al seu bloc dos apunts sobre les eleccions a la ciutat:

El web d’Anna Pagans

Duel blocaire Puigdemont-Alsina a Girona

I un últim apunt meu: de moment he rebut només la propaganda electoral del PSC (Anna Pagans) i del PP. Curiosament, la publicitat del PSC es centra en Girona, mentre que la del PP és una carta de Mariano Rajoy, explicant les maldats d’en Zapatero. Si bé no em posaré a lloar a cap president espanyol (perquè no sóc analista ni periodista polític, jo), si que crec que seria important que el PP de Veray presentés propostes per Girona, ja que en unes municipals, almenys per mi, és important el projecte de ciutat, i no pas l’estratègia per arribar al “Gobierno Central”, que això ara, com va dir un ex-president, “No toca”. A veure, doncs, quan tarden a arribar els pamflets electorals de CiU, ERC, ICV, CUP i Ciutadans (l’altre dia em vàren trucar per una enquesta i em van demanar què em semblava el candidat de Ciutadans… i jo no sabia ni que tenien llista!!!).

Sabeu què? Tinc ganes que passi la campanya i les eleccions, i el període post-electoral. És com el Barça: potser el tema ven molt, però arriba un moment de saturació (cadascú el tindrà quan ho cregui convenient)  en què ja n’estas fart, de veure cares penjades de les faroles!

