El carrer del Carme segueix igual: obert al trànsit mentre no acabin fires (que s’acaben demà!). Aquests dies s’han acabat de col·locar les pilones (i n’hi ha moltes!).

Aprofitant les fires, he estat fent galeries de fotos per Gironainfo.cat. Us recomano que hi doneu un cop d’ull… perquè “m’ho he currat” molt! jejeje

www.gironainfo.cat

Per altra banda, tot i que sembli estrany, al final m’agrada que em copïin. Es tracta d’un article sobre la manifestació contra el rei a Girona. El meu article original (o sigui, fotos, videos i redactat fet per mi) apareix, pràcticament copiat, a Tribuna Catalana. Des d’aqui, agraeixo aquest acte de fe al periodista que ho hagi fet. Ha contribuït a engrossir una mica més el meu “ego”, ja que demostra que soc capaç de redactar un article que aparegui en diversos mitjans!

Anuncis