No era una mala sèrie, “Temps de silenci”. Diria que la vaig veure, repetida, algun estiu.

Però el títol no anava per aqui. Sinó per explicar-vos que no abandono pas als lectors, sinó que estic en un període en què m’estic repensant bé què escriure. Com bé deia en Joaquim Nadal al Caçadors de Paraules d’aquest dilluns, les paraules s’han de sospesar, i de “pesar”, posades en una “romana” (balança) per saber el pes del què es diu.

En qualsevol cas, també hi ha hagut festa, feina de nou, i una inactivitat total al carrer (on encara hi ha feina per fer!). En tot cas, si voleu que us parli d’alguna cosa, sempre m’ho podeu proposar als comentaris! jeje

Amb tot, agraeixo als fidels lectors (la Núria i… algú més??) que continuen entrant per veure si hi ha alguna novetat. I us recordo que podeu anar trobant algun article meu a Nació Digital (canal Digital) o a Gironainfo. De fet, la majoria de les paraules que escric cada dia van a parar a aquests diaris, i per això, quan ho acabo, no solc tenir massa temps pel meu bloc.

Tot arribarà. Falta que trobi algun tema, com el de les obres, que m’entretingui prou. M’hi ajudeu?

Anuncis