M’agradaria agraïr, des d’aqui, que ajuntaments com els de Salt o Sarrià de Ter facin arribar notes de premsa per correu electrònic. Sí, ho fan. I la delegació del Govern català a Girona. I fins i tot entitats com el GEiEG, o departaments de premsa d’altres consistoris, una mica més allunyats del Gironès, com els de Sant Hilari Sacalm o Arbúcies. Faciliten molt la tasca de poder donar veu a les notícies més properes. Però l’Ajuntament de Girona, que hauria de ser el més modern de tots, no. La capital es deu refiar més de les trucades per telèfon. Em sorprèn, però no ho criticaré, només volia fer-ho notar. A Gironainfo ens arriben cada dia diverses notes de premsa al correu electrònic. Però cap del consistori gironí.

Volia aprofitar l’ocasió per fer notar una bona reflexió del director de l’Agència Catalana de Notícies (ACN), que té seu a Girona, en Saül Gordillo, en una entrevista a Tribuna Catalana, on parla dels “periodistes multimèdia”. La seva aportació al periodisme digital és una de les claus de l’èxit de l’ACN, i del seu bloc.

I també voldria fer notar que el domini Girona.cat continua inactiu. Ho arribo a saber i me’l demano jo! En fi, de moment el .cat d’una de les capitals catalanes continua sent “ajgirona.cat”, que ja està bé, no en tinc pas queixa… però Girona.cat… crec que hauria de funcionar.

Massa reflexions personals. Algun dia em passaran factura. Era més divertit parlar, tant objectivament com m’era possible, de les obres del carrer, oi? hehe!

Anuncis