La Girosfera es mou… Hi ha un grup de Facebook, un Twitter, me’n parlen per missatges del Facebook i tant al fòrum com en un espai (Wall) del propi Facebook al grup de la Girosfera, a ElTarlà.com, en alguns blocs…

Això m’ha fet reflexionar: no seria més simple tenir un canal de comunicació a partir del qual tothom es comuniqués, i unificar-lo com al camí inicial sobre el que establim contacte entre tots els blocs?

En cas contrari, ens trobarem amb 5 o 6 girosferes, totes elles paral·leles, amb els mateixos blocs “agregats”, i amb possiblements alguns criteris diferents.

El grup Girosfera de Facebook, al fòrum, seria una opció. O, sinó, muntar un fòrum en algun domini i posar-lo com a lloc de trobada… perquè a hores d’ara, ja estic ben perdut. A més, no només s’ha d’engegar la part tècnica, sinó també buscar un grup que coordini les tasques que s’hi han de fer.

Internet té coses positives, però en alguns casos, amb la inundació de molts canals de comunicació diferents, fa una mica difícil trobar-se entre tots. Jo, com que ja no sabia on podia fer aquesta reflexió perquè arribés a tothom, la deixo al meu bloc, que és on segur que més endavant la trobaré, si em fés falta.

Mentrestant, enllaço alguns apunts i novetats de la Girosfera:

» Twitter de la Girosfera
» Grup Girosfera a Facebook
» Eltarlà.com
» De bat a bat: La Girosfera
» Carlos Molinet
» Eduard Batlle
» La duda digital

I de ben segur que n’hi ha més. Així que divertiu-vos amb la lectura, i si sou de les comarques gironines, pareu-hi atenció! 😀

