Gràcies, ja d’entrada, a la Núria i a la Rita pels comentaris sobre el nou disseny. La fotografia, sencera, perd molt. Però el retall que he inclòs a la capçalera promet, és veritat. A mi també em va agradar. Gràcies, doncs, per participar i per dir-hi la vostra:D

Per altra banda, he vist, una mica sorprès (gratament, això si) que el meu apunt sobre la trobada blocaire convocada per ERC a Can Ninetes apareix a El Dimoni de Santa Eugènia de Ter. Des d’aqui recordo a tots que el segueixo cada dia (via RSS, per això hi ha els últims articles a la columna esquerra), i demano (públicament, això és molt, com en dirien a les espanyes, “rastrero”) que algun dia em deixin escriure un article sobre com he vist la zona de Santa Eugènia, Can Gibert… perquè, després de sentir i viure les sensacions de la gent de Girona “de sempre”, jo crec que també puc dir-hi la meva.

De fet, el passeig (del cotxe a Can Ninetes, i la tornada) de l’altre dia, també em van servir per respirar en aquella zona, on, una mica sorprès, pensava que no era pas a Girona. Em va recordar els meus anys d’infància passejant per alguns barris (llavors encara “recent nascuts”) de Vic, i que ara són tot “totxo”. A veure quin dia en parlo.

» El meu apunt a ElDimoni.com

I una cosa que havia oblidat, ja, eren les fotografies de la trobada de blocaires de dilluns. Aquí les teniu:

 ninetes1.jpg
Vista general: es veu la cara a, Narcís Sastre, Miquel Bofill, Francesc Canet, Joan Puig, Eduard Batlle, Manel Mesquita i Quim Curbet.

ninetes2.jpg
D’esquerra a dreta: Manel Mesquita, Quim Curbet, Guillem Alsina pare, Guillem Alsina fill i Carles Ferrer.

ninetes3.jpg
També d’esquerra a dreta: Dolors Bassa, Camil Ros i Josep Maria Aguirre.

ninetes4.jpg
Una altra vista general!

ninetes5.jpg
En aquesta foto també hi apareix Pau Canaleta.

* Si algun nom és incorrecte, feu-m’ho saber!

Última nota: ara l’espai gratuït que ofereix WordPress.com per publicar-hi arxius, fotografies… ja és de 3Gb!

