[Actualització 27/02 08:18] Eduard Batlle en parla al seu bloc. A més, un dels primers blocs nascuts sota el paraigües de la Girosfera: Amb lletra de pal.

Carles Puigdemont va convidar als girosfèrics a un dinar amb Jordi Pujol, on també hi ha assistit més gent. Hi he trobat Jesus Badenes, Narcís Sastre, Eduard Díaz, Marta Puig, Trini Milan, Carles Ferrer, Francesc Grau, el mateix Puigdemont… i, és clar, Jordi Pujol i Marta Ferrussola.

No excusaré el fet d’haver-hi anat: només us diré que també vaig anar a la trobada amb ERC a Can Ninetes, així que demano que no busqueu dobles interpretacions: si puc fer fotos, les publico aqui. Comentaris? Una trobada agradable, Pujol sap parlar… potser se li ha preguntat massa sobre la xarxa (també mea culpa, en petita part). Campanya? No en faré pas: ni a favor ni en contra; jo no en sé, de política, així que, lectors, no us refieu pas de cap crònica política meva 😀

Ara si, les fotos:

foto16.jpg
Els primers d’arribar ja haviem trobat cadira…

 foto21.jpg
Pujol, en una de les seves primeres intervencions

foto31.jpg
De nou, vista general de la taula, des de la meva cadira

foto41.jpg
Amb una mica de zoom, Pujol i Ferrussola.

foto51.jpg
De nou, foto amb zoom 😀

foto62.jpg
Una altra vista general, amb Eduard Batlle a la dreta (a la dreta?) 😀

foto71.jpg
Canvi de cadira, sobretaula.

foto81.jpg
Més sobretaula.

foto91.jpg
Un pastís de llimona. No m’ha tocat la xocolata, llàstima!

foto101.jpg
El propietari del restaurant, Mas Goges, demanant a Pujol que li firmés el llibre de Memòries 

foto111.jpg
Jordi Pujol, signant el llibre.

Anuncis