Publico aquest post programat, des del dia abans, perquè ahir en vaig preparar un per aquest matí, i ningú em visita massa cops al dia, em sembla 😀

Parlava, doncs, en l’últim post, d’aquest bloc com a eina d’autoajuda. Avui descobreixo al bloG Entrellum, de Toni Ibañez, una iniciativa de la que ja havia sentit parlar, però, suposo que perquè en aquell moment no tenia temps, no vaig ni acabar de veure. Es tracta de Bloguzz; un web on els bloggers (blocaires, blogaires) s’hi poden registrar i sol·licitar promocions de diverses empreses, que envien productes als que consideren oportuns, a canvi que aquest faci un apunt al seu bloG sobre el producte en qüestió.

Jo, com en Toni, no m’hi apunto pas amb gaire convicció. En tot cas, el tema que he vist de les ulleres m’ha interessat (no pas per Bloguzz en particular, sinó pel fet de trobar unes ulleres no massa cares; la miopia, en molts casos, no perdona!).

