premisblocscat470.jpg

Aquest és el logotip dels Premis Blocs Catalunya que organitza STIC.cat i que s’entregaran el 10 d’octubre a l’Auditori de Girona.

Personalment, només li trobo a faltar alguna referència una mica més tècnica, per ser el meu camp. Em direu, segurament, que el fet que no en tingui cap acosta més els blocs a la societat. Però potser a la gent li agrada també sentir-se una mica “gurú” de tant en tant; no tothom deu fer blocs pensant en els lectors.

De fet, hi he trobat a faltar una @ al fons de l’espai blanc que queda sota la bombolla; per exemple. Perquè no pensava pas en alguna cosa ben difícil; al contrari: una de les gràcies que té el logo és que, amb poca traça, el podem dibuixar a mà alçada; cosa que passa cada cop amb menys logos.

Ja he fet la meva crítica constructiva. En qualsevol cas, m’agrada prou; i em pregunto si la versió reduïda, en botó, del logotip, podrà perdre el rectangle gris i convertir-se només en la bombolla. Perquè al reduïr-lo gaire, potser no es veurà. També és una opció que deixo a l’aire per quan hagin de crear els botons per posar als blocs.

El proper repte de STIC.cat és obrir el web. A veure si ens sorprenen!

