Encara no tinc res a dir. Hauré de repassar els apunts que han fet els qui han assistit a la Jornada sobre Premsa digital. Jo, aquest matí, he estat ocupat entre alguna foto (entre la poca atenció que he pogut prestar a l’acte), la solució d’un problema d’allò més inesperat (el disc dur del servidor del Grup Nació Digital s’ha posat malalt precisament avui, i encara estem en procés de curar-lo; tot arribarà, durant el cap de setmana…), i un altre petit problema: la retransmissió en directe; en què els Macbooks que hi havia per allà no han volgut ajudar-nos gens… sort que hi ha qui els domina; i sort d’en Jordi que, pacientment, s’ha posat una webcam al portàtil i ha fet de càmera improvisat, assegut a la taula amb la resta de ponents.

Doncs això, que us en parlaré demà, o diumenge, o dilluns. I també tinc fotos. Si, les tinc. I enllaços. Tinc de tot, però no tinc prou temps: hi ha un pobre malalt a qui salvar ;-D

PD: Avui, a més, he vist canvis a l’administració del bloc. Deu ser la nova versió de WordPress. M’agrada. També m’agradaria parlar-ne algun dia. Buf! Bona nit!

Anuncis