Abans d’anar a dinar i acabar algunes feines per poder anar a la parada que l’Agility Club Girona té avui a la Plaça Catalunya (prop de la gelateria la Gioconda), no podia estar-me de fer un apunt per desitjar-vos una bona diada de Sant Jordi. Per descomptat, si he de recomanar-vos algun llibre potser faig una llista inacabable, així que us diré que, per ara, tinc per llegir L’home manuscrit de Manuel Baixauli i Desfent el nus del mocador, de Ramon Erra. També estic esperant que m’arribi Profecia 2013. I… bé, amb 3 títols potser n’hi ha prou. Evidentment, qualsevol novel·la de Tolkien, o Mil Cretins de Quim Monzó també pot ser una molt bona opció. He recomanat títols en català, però poden ser en castellà o en anglès: tot és literatura; cultura, al cap i a la fi. El plaer de la lectura.

També m’ha fet gràcia que m’hagi arribat un correu de Bloguzz, dient-me que m’enviaran una aventura gràfica (Jack Keane) perquè la provi i en faci un article. No està malament: de sempre m’han agradat les aventures gràfiques. I també em diuen que m’abstingui de fer un “Oh! que bonito”, i que puc fer-ho en català, així que crec que, per ara, no em puc queixar. Quan l’hagi provat ja us en faré cinc cèntims!

Ara si: a dinar!

Anuncis