La gent d’Alianzo porta uns dies darrere del projecte Metroo; del qual se’n coneix només el nom, ara per ara.

He d’admetre que a mi també m’està cansant aquest tipus de publicitat. Ja són massa projectes i massa empreses que, per dissimular retards crònics, o només per fer un tipus de publicitat “original”, creen una sèrie d’expectatives que, al final, en general, no s’acaben de complir.

Tot i això, no conec el cas del projecte Metroo; al contrari. És de la gent d’Alianzo, i han escollit un mètode de promoció una mica diferent: els blocaires podem posar una imatge enllaçada al nostre bloc; un bon dia l’enllaç durà a un formulari i el primer en omplir-lo s’endurà un iPod… i el blocaire del web que li hagi enviat també.

No és mala idea… La inversió no superarà els 500 € en premis. I, a canvi, a hores d’ara, ja hi ha una llista de blocs que han col·locat l’enllaç i que demanaran constantment que la gent hi faci clic força llarga.

Però per un blocaire, les opcions són mínimes, és com entrar a un concurs. I no sé fins a quin punt he de donar una ubicació especial a un element que utilitzo per a un concurs.

MetrooAixí que, perquè no em diguin que no participo de les promocions que m’ofereixen, us deixaré l’enllaç en aquest post: si més no, us pot servir per, quan l’obrin, veure de què carai va això de Metroo. 

 De moment no em farà pas perdre la son; en això si que soc molt “clàssic”: a mi, els projectes, que me’ls presentin quan puguin dir-me’n alguna cosa. Sinó, no m’estan aportant res i jo, en canvi, els aporto tot un post parlant d’ells i enllaçant-los.

Que tonto que soc!

Anuncis