Avui he vist que tenia visites des de la Wikipedia. Es veu que, segons el promotor de l’eliminació de l’article sobre !Hispahack, el meu article era “spam externo”. He procedit, doncs, mantenint l’adreça (“Obtenido de…”) de l’article de la wikipedia, esborrar l’enllaç a la mateixa; perquè no hi vagi ningú i es quedi tothom al meu bloc.

En tot cas, l’spam crecIa que eren aquelles informacions no sol·licitades que ens arribaven. I si quan publico alguna cosa al meu bloc ha de ser sol·licitada per tothom, llavors això no és ni bloc ni personal.

Una llàstima, per a totes les comunitats, que hi hagi aquest tipus de “tancament”: zero crítiques, cap canvi… la Wikipedia té grans coses, com el fet d’actualitzar-se ràpidament, per exemple. Però els últims canvis, que obliguen a registrar-se, etc… em dón ala sensació a que han fet que hi hagi un conglomerat (un nucli força gran, si més no) de gent molt concreta (que, només en alguns casos, són professors o gent realment documentada, tot i que es veu que aquesta és la gràcia de l’invent) que tanquen cada cop més la comunitat a l’aportació “externa”.

En tot cas, jo m’hi he registrat per fer-los el meu comentari: no voldria pas que creguéssin que no vull dir-los el què n’opino, tot i que l’aferrissada discussió, que no penso enllaçar perquè no tornin a dir que faig “spam externo”, no té massa interès i sembla ben bé que ningú acabi de llegir l’aportació anterior per respondre.

Així que, per avui, ja he fet prou! 😀

Anuncis