Quin pont més curt. Bé, això deu ser un pont. Uns quants -poquets- dies de festa. Sort que s’acosten les vacances, ja; aquesta calor no dóna cap treva…

I divendres, per començar els dies de festa, vaig assistir al Beers & Blogs 1.1 organitzat per Francesc Grau. Vaig fer fotos; i faria una mica de resum, però la feina és la feina; i també he vist que ja han publicat fotos i resums, així que em limitaré a enllaçar:

» El resum per Òscar Cumí
» La reflexió d’en Miquel Duran
» L’apunt d’en Jordi Catà
» Un altre “tecnoagilitista cervesero”, Pepitu.com

Els assistents: Francesc Grau (l’organitzador agraït -no cal que ens donis les gràcies: qualsevol excusa és bona per buscar un bar, home! :-D), Carles Puigdemont (que va marxar més d’hora, segur que fer Twitter i política alhora és per quedar exhaust, o això creien a El Punt en un apunt de fa temps :-D), Marta Puig (la kepa; dels pocs ciberespecímens que recorden Tresky a Undernet), Camil Ros (que com a bon sindicalista, va acabar el sopar amb un carajillo de Ballantines’), Pepitu Palotes (el tecnoagilista que mencionava abans), Ricard Vaque (L'”home-crítica”: posa-li un polític davant i l’acrivillarà, ja veuras! hehehehehe), Albert Simó (un altre dels STICs a qui agrada la cervesa, pel què vaig veure) , Josep Mª Aribau  (a qui ja coneixia del 1r Beers and Blogs), Jordi Catà  (que de ben segur sentirem parlar algun dia o altre en matèria d’innovació), Miquel Duran (l’home de les teories que no admeten discussió: sempre que el sento parlar m’apuntaria el què ha dit a la llibreta! hehe), Òscar Cumí (a qui li he “afusellat” la llista d’assistents) i jo mateix.

PD: Si algú es sent criticat… no ho pretenia pas. Només volia “tocar la pera” a la gent, que avui torno a treballar i he de buscar alguna cosa per animar-me ;D

Anuncis