No se m’ha acudit cap títol millor per aquesta entrada. Sempre podeu proposar-me’n algun.

En tot cas, es tracta precisament d’això, de dir alguna cosa entre silencis. I no només meus: precisament m’he adonat que aquests dies alguns dels blocs que llegeixo deuen estar com jo: sense temps. I sense gaire silenci, malgrat l’aparent manca de paraules virtuals.

De moment, però, tot rutlla. Rutllen els Premis Blocs Catalunya, que avui ja han superat els 5.000 vots. De fet, dimecres (1 d’octubre), farem una roda de premsa a la seu de l’IEC, a les 11 del matí. Per si a algun àvid periodista que llegeixi a aquest bloc se li ha escapat la convocatòria. Gràcies al senyor Joan Francesc Gras per ajudar-nos-hi;)

Rutlla Sobrevia.net. Corre. O vola. O una mica de tot. Molts projectes començats: com sempre. Però es van renovant.

I s’acosta l’eWeek de Vic. És probable que em trobeu el 6 de novembre a les 18:00 en un taller de blocs.

I, si entre tot això em queda una mica de temps, m’escapo a l’Agility Club Girona. A veure si tinc temps d’acabar el calendari!

I, evidentment, el 10 d’octubre em trobareu a l’Auditori de Girona, als Premis Blocs Catalunya. Jo, però, no us puc demanar el vot. Una llàstima, perquè m’hauria fet il·lusió.

Anuncis