Entre més silencis volia dir-vos que, si em voleu escoltar (tampoc val la pena, la meva veu no és pas precisament “bonica” ni “seductora”, però es fa el què es pot), podeu fer-ho en dues entrevistes una entrevista a la ràdio, que em faran avui i demà,  que em van fer dilluns (29/09) i on parlaré sobre els Premis Blocs Catalunya.

[Actualització 29/09 18:40] Ja tenim la primera entrevista passada (Què està passant, amb Joan Arenyes i Mariola Dinarès, Radio 4). Nervis, però com en un sprint: passa ràpid, i la seguretat que transmeten els locutors que saben fer ràdio també tranquilitza molt als entrevistats. Definitivament si: sempre em passa el mateix: molts nervis al principi, però no n’hi ha per tant. Em voleu escoltar? (MP3, 7.4Mb)

Avui dilluns 29 de setembre (Sant Miquel!) entre 18:15 i 18:30, a Ràdio 4, al Què Està Passant, de Joan Arenyes i Mariola Dinarès.

[Actualització 30/09 10:01] Avui no he sortit per la ràdio. Esperava la trucada tot treballant, però no ha arribat; i el programa ja s’ha acabat. Suposo que es deu a falta de temps. En tot cas, sempre s’ha agraït l’interès. Demà (01/10), a les 11:00, fem la roda de premsa per presentar l’acte de lliurament dels Premis Blocs Catalunya a la seu de l’IEC a Barcelona (c/Carme 47), per aquells periodistes a qui els pugui interessar! Ens hi veiem!

Demà dimarts, 30 de setembre, entre 9 i 10, al Matí i la mare que el va parir, de Ràdio Flaixbac.

La veritat és que sempre em posen nerviós les hores prèvies a les entrevistes… tot i que quan passen, no ha estat mai per tant: més aviat és divertit.

Per cert, ja hem obert el web d’acreditacions per a l’acte d’entrega dels Premis Blocs Catalunya.

Anuncis