Un home molt savi em va dir una vegada “Internet és una cursa de fons”. Ho vaig acceptar sense protestar perquè tampoc tenia arguments per dir-li que no, la veritat. Li vaig donar la raó i, amb el temps, vaig anar-hi pensant. I encara crec que té raó: internet és tant gran i tant ple de contingut, que preval allò que de forma constant millora i ofereix qualitat.

Espero que avui, doncs, sigui “l’esprint final” d’una cursa de fons que ha durat uns mesos, i que acaba, o arriba a una pausa, amb el lliurament dels Premis Blocs Catalunya. S’hi ha posat feina, interès i ganes. I ara, la sensació que es juga tot a una carta és injusta, però, malgrat tot, tinc el convenciment que tot sortirà tal com ho hem previst.

Gràcies, doncs, als que pacientment m’heu aguantat tot aquest temps. Teniu, mireu què us dic, més mèrit que jo, en aquests Premis. Per la paciència.

A veure si us hi veig, doncs, a l’acte de Lliurament dels Premis Blocs Catalunya!

Anuncis