És una pregunta que em ve al cap de tant en tant, quan esgoto els temes dels que he parlat els dies previs a qüestionar-m’ho. Què n’he de fer, jo, ara, d’un bloc?

M’agrada llegir-ne, molts i de molts tipus; però a l’hora de fer-lo, sempre acabo al mateix punt: he esgotat el model? M’agrada, el model?

L’època en què en vaig “disfrutar” més va ser durant les obres del carrer; perquè el bloc tenia una utilitat concreta, definida, i sabia què hi havia d’escriure i quan. Ara, durant els Premis, també era el lloc on deixar-hi anar algun comentari de tant en tant, per relaxar-me. Però després d’això, què?

Que consti, però, que no estic pas preparant la mort de l’Entre Silencis, ni molt menys. Segurament continuaré preguntant-me què fer-ne mentre publico que em pregunto què fer-ne i comento alguna cosa que em sembla interessant. Com, per exemple, que podreu veure, diumenge al migdia, els Premis Blocs Catalunya en un reportatge a l’Espai Internet del Telenotícies de TV3. Un detall que, des d’aqui, agraeixo a Jordi Aguilera i Antonio Novella, així com a la Karma Peiró per les entrevistes que ha publicat des de dilluns passat als guanyadors, i la cobertura que n’ha fet, en general, no només TV3, sinó la resta de mitjans catalans.

Mentre espero que sigui diumenge, però, em queda feina: demà és l’últim dia de classe al club d’Agility fins que passin les Fires de Girona; que comencen divendres que ve; però que ja han portat les atraccions omplint part del Parc de la Devesa; i bloquejant l’accés al club (com ja passa cada any, i no ho dic pas com a queixa!).

Per últim, desvetllaré el motiu d’aquest apunt que començava amb tantes preguntes: la finalitat de tot això era provar les enquestes que incorpora WordPress.com:

Anuncis