No m’ha tocat la grossa. Ni cap segon, tercer, quart, ni cinquè premi. De fet, pel què hi he jugat, encara que m’hagués tocat haguéssim fet poca cosa, em sembla…

En fi, el cas és que s’acosten les festes de Nadal. Bé, ja són pràcticament aqui. I, com ja he fet en anys anteriors, volia desitjar als que llegiu aquest bloc que passeu unes bones festes. Si, “bones festes”, com Google. Que no parla de Nadal perquè així s’hi identifiquen totes les cultures. Són llestos, ells. Jo, però, crec que entre la meva audiència, més aviat minsa, no hi tinc pas tanta multiculturalitat.

Per cert: si algú de vosaltres recorda un programa de viatges de La Sexta, Planeta Finito, segurament també en recordarà la cançó. La recomano. Una pista: “Candi Staton and The Source – You’ve got the love”.  [tot i que crec que la seva no és la original :-D]. Deixaré que sigui YouTube qui la reprodueixi, no fos cas que vingués algun inspector de la SGAE a espiar tota la música i programari il·legal que descarrego sense parar per poder-lo vendre a bon preu a la Rambla de Girona. [si, senyor inspector, era una ironia :)] Mare meva…

Res més. Que tingueu tots un bon Nadal i compte amb el raïm. Feliç 2009, doncs! 🙂

Anuncis