Si, si. És el què sembla [o no]. He estat llegint el BOP (Butlletí Oficial de la Província; en el meu cas de Girona) i he trobat informació sobre les obres del carrer del Carme.

En concret, al BOP número 244 de 19/12/2008, pàgina 77 [gràcies a la cerca per Internet, no he pas llegit les 76 anteriors…].

AJUNTAMENT DE GIRONA

Edicte sobre aprovació definitiva d’un projecte d’urbanització

Per Decret de l’Alcaldia, de data 2 de desembre de 2008, es va adoptar el següent acord:

“APROVAR definitivament el projecte d’urbanització del carrer del Carme, entre el Carrer Enderrocades i el Carrer de l’Olivera, de conformitat amb el que disposa l’art. 87.6 en relació amb l’art. 113.2 del DL 1/2005, de 26 de juliol, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme” 

Malauradament, no n’he sabut trobar informació més recent, tot i que, vista l’anterior que era d’octubre, aquesta d’entrada té un mes i mig. Això si: el període d’exposició pública ha passat, a mi ningú m’ha avisat [suposo que m’hagués hagut de desplaçar presencialment a l’Ajuntament?], i la meva consulta a la Bústia del web de l’Ajuntament de Girona ha tingut un final curiós:

La meva consulta

Bona tarda,

un veí m’ha dit que se li va confirmar per via de sol·licitud al web que l’escala que s’ha de fer al carrer del Carme per baixar al riu (quan acaben els edificis que dónen a l’Onyar, cap al cementiri); així com el pont peatonal per travessar l’Onyar a l’alçada de Julià de Chia també al carrer del Carme, estan en fase de licitació i es podrien fer durant el primer trimestre d’aquest any.

Ens podrien confirmar si aquestes dades són correctes i on podriem trobar la documentació que ho acrediti?

Sens més, moltes gràcies per la vostra atenció.

La resposta

S’hauria de parlar amb la direcció tècnica de l’obra pública.

He transcrit la resposta tal com m’ha arribat. Si tinc temps miraré d’informar-me de què m’estan dient exactament que faci. Però potser quan me n’assabenti ja estaran executades i acabades les obres… [tant de bo!]. En tot cas, sembla que tot es va movent, malgrat que, com a component del què fou la “comissió de seguiment” de les obres no hagi tingut cap mena de notificació sobre això [tot i que, precisament per haver estat a la comissió, com a la resta d’integrants, molts veïns m’han preguntat reiteradament per l’estat de les obres].

Doncs això és tot el què sé! Si trobo alguna altra cosa, o rebo respostes més concretes, us ho faré saber!

Anuncis