El temps m’ha atrapat; o jo no puc atrapar-lo a ell. No ho sé, encara. En tot cas, sé que no soc al bloc, darrerament, però m’he trobat treballant molt: nou web de Caixa Manlleu -amb disseny de Jaume Bach – (i trasllat a PHP de la resta de webs que hi ha: ZonaXX1, Obra Social – disseny de GSGràfica-, etc…); l’edició d’enguany de la Cursa de Policia de Catalunya, preparacions pel web de l’eWeek 2009 de Vic; retocs i novetats al web d’Isern.tv;…

Però avui volia escriure, a més de tot això, que aquest dissabte 4 d’abril l’associació STIC.CAT organitza la jornada Emprendre el Futur al Parc Científic i Tecnològic de la UdG. Una organització de la que participaré, jo, sobretot el dissabte; ja que per motius de feina no he pogut ajudar gaire durant la preparació. Però si que cal dir que STIC.CAT és un molt bon equip; i que tampoc m’han fet patir gaire. Ja veureu; els que hi vingueu, com val la pena fer coses amb tot aquest grapat de genis (mireu la resta de la gent; a mi ja em deveu conèixer; i els genis, per mi, són la resta! :D).

També hem fet alguna cosa a l’Agility Club Girona: nou disseny al web; i ben aviat, pel què sembla, el club tornarà a formar part d’UCECA, la Unió Catalana Esportiva de Clubs d’Agility (i no us vulgueu imaginar la quantitat de paperassa que hem hagut de fer!).

Ara, a passejar l’Ausa. Que ja m’espera, a baix, asseguda pacientment…

