Aquest dilluns 20 d’abril s’ha obert el període d’inscripcions a la segona edició dels Premis Blocs Catalunya. Aquest any em fa especial il·lusió el fet que l’acte de lliurament dels premis es celebri a Vic, el proper 2 d’octubre. Us hi espero! 🙂

Per altra banda, la feina em té apartat del bloc, el Twitter, i un incident del que encara en desconec els motius va fer que em bloquegéssin el compte de Facebook. Si no em trobeu a la llista d’amics, torneu-me a buscar. I a veure si mai m’arriben a aclarir perquè d’un dia per l’altre ja no vaig poder accedir. Vés a saber…

Per acabar, si us agrada en Joan Miquel Oliver i teniu oportunitat us recomano que l’escolteu. Divendres vam anar al seu concert de presentació del disc Bombón Mallorquín, que va fer a l’Auditori de Girona, i la veritat és que té un directe molt bo. Si tinc una mica de temps, miraré de parlar-ne més:)

Anuncis