De tant en tant recordo que tinc un bloc, entro i hi escric alguna cosa. En general, res massa important. De vegades, fins i tot hi faig proves, com en el darrer apunt en què vaig enviar una foto i ho vaig publicar directament des del telèfon.

Si, tinc un mòbil de feina nou. És un HTC Dream (altrament conegut com a G-1) i porta el sistema operatiu de Google per a mòbils, l’Android (no confondre amb el que sortirà el 2010, el Chrome OS! hehe)

També, de tant en tant, em vénen ganes de fer servir el bloc com a catalitzador de les meves frustracions. Val a dir que no són moltes, però que soc dels que penso que la gent, si s’hi fés una mica, de vegades em treuria mals de cap, enlloc de sumar-me’n de nous dia rere dia. No es pot generalitzar perquè hi ha molta gent molt i molt vàlida en la seva feina, i fins i tot en allò que fan com a voluntaris (i una gran mostra d’això en són els meus companys a Sobrevia.net, la gent del Grup Nació Digital o els membres de STIC.CAT, per diversificar una mica). Però de tant en tant et trobes amb pedres (de les grosses i que no es trenquen), amb les que hi has d’interactuar; de les que no aprenen res del què els expliques amb tota la bona fe (ni els interessa), i de les que, a més, es fan les convençudes que no n’aprenen perquè no els ho has explicat prou cops – fins que, pel mig, admeten que no els interessa ni una mica aprendre el què els estas explicant; “és el teu problema”, diuen. Chapeau!

Si algú, però, s’acosta per aqui i no té cap mena d’interès per aquest tipus de tonteries, també li puc dir que ja han començat les obres de la part del c/Carme que quedaven per fer. Si, si, les del tram del carrer que va des d’Enderrocades i fins Olivera, per davant de la farmàcia, el Mercadona o el què, fins fa un temps, era el Car Glass -que s’ha traslladat a Sant Narcís-. D’aquest tram se n’encarrega l’empresa de Quart OCIFE 75 S.L., i pel què ens havia explicat l’Ajuntament es preveu que en uns 4 mesos s’acabaran. De les reunions de seguiment, però, no n’he sentit res. Potser perquè aquest tram no és el de casa meva.

Un cop acabades aquestes obres, segons el consistori, es procedirà a fer l’escala per baixar a la llera de l’Onyar al final del carrer, en direcció al Cementiri. No té res a veure amb la passera que hi havia projectada més o menys davant la Guàrdia Civil, i que de moment és només això, un projecte sense previsió d’execució.

Un altre dia, si tinc una mica de temps, pels més “friquis”, explicaré quatre coses sobre el mòbil; que Movistar té una mica abandonat -tot i que s’entén, ja que també venen l’iPhone i no ens el van pas oferir gratuït amb la portabilitat! hehe- i per tant, si algú vol tenir funcionalitats com la càmera de vídeo, o la sincronització amb Google Calendar, s’ha d’espavilar.

