L’entrevista que ahir va fer Mònica Terribas al President del Govern Central, José Luís Rodríguez Zapatero, em va fer pensar en diversos apunts curts, però massa llargs per parlar-ne a Twitter. Així que els escopiré ara, en un moment:

– Vaig trobar a faltar que es parlés de l’anomenada “Llei Sinde”. M’agradaria saber què en pensa el cap d’Estat d’un annex al que molts internautes s’hi han mostrat obertament en contra, i ja que es va parlar d’economia, i de la Llei on es troba aquest punt, la d’Economia Sostenible, s’hagués pogut fer alguna pregunta d’aquest tipus. Però no hi devia haver temps per tot.

– M’hi van sobrar referències al Barça i a Messi. Perquè a hores d’ara, tots sabem que l’entrevistat és culé, i que en Messi és el millor jugador del món. Suposo que deuen ser estratègies d’entrevistador per tenir un ambient més distès abans d’acabar, però als que esperàvem referències a altres temes, com a mi, diria que ens va sobrar.

– Zapatero va demostrar que les crítiques a Terribas per tallar “contínuament” a Montilla no tenien cap base. De fet, ell mateix, si veia que volia acabar de respondre i Terribas l’anava a tallar, deia un “perdón” i continuava. I Terribas, que és bona periodista però encara no deu ser vident, a l’adonar-se que la resposta no havia acabat i que devia haver-hi quelcom interessant, esperava a que l’entrevistat acabés. Així de fàcil, i així de difícil.

Són algunes de les meves impressions. M’agrada veure la Mònica Terribas, encara trobo a faltar La nit al dia, tot i que ja som tots conscients que el seu càrrec no permet pas fer programes diaris. En tot cas, són entrevistes prou interessants i amb un to molt més distès, però sense ser comèdies de segona o convertir-se en teatre. Llàstima, això si, de no haver pogut sentir res de les descàrregues i els tancaments de pàgines web i de com ho defensava Zapatero.

Anuncis