Etiquetes

,

Pocs llegireu això. 20, a tot estirar. Això es desprèn de les estadístiques del bloc aquest agost. Un mes marcat per les vacances de molts. De fet, quan fa dos o tres dies que no hi publico res, el número de visites oscil·la entre 15 i 25 per dia. Poca cosa i la majoria per cerques de Google sobre noms de gossos, la festa major de Vic o la recapitalizació de l’atur, d’articles molt i molt antics en alguns casos.

Ara a l’agost, aquestes xifres cauen en picat. Amb prou feines entren 10 persones al dia, si no es publica res. Normalment entre 5 i 7, i si considerem les dades d’aquest agost, la caiguda es va donar el cap de setmana del 30 i 31 de juliol, i ja fins a finals de mes o principis de setembre no augmentarà.

Per sort o per desgràcia, això no em preocupa excessivament. Tant fa qui em visiti o em deixi de visitar, en general em limito a perdre minuts de descans publicant aquí, així li faig un massatge a la meva concentració, de vegades massa cansada. I parlo, normalment, no coses amb un interès relatiu per la gent, potser per un grup reduït de gent que treballem en un sector determinat. I en català. Però ja m’agrada. Em sento còmode fent-ho, amb les visites que hi ha i amb el contingut que publico. Què més puc demanar?

Anuncis