Etiquetes

,

Tornats ja de vacances, el ritme d’aquests primers dies sembla que hagi de fer recuperar tot el què hem descansat anteriorment. Cap problema: per això hem “carregat les piles”. Però sempre, un dels primers reptes és organitzar-se.

Tornar, amb l’allau de correus electrònics, tasques pendents que han anat sortint mentre no hi eres… i a més, intentar organitzar el què arriba és complicat, més quan tinc massa ben acostumada la gent que em demana coses: «deixa-ho tot, que em fa falta…» . Evidentment, això obliga a una organització que, a més, ha de ser prou flexible. Una tasca que, a mà, encara fa perdre temps -i fa valorar si no se’n perd més en organitzar que en executar, tot i que soc poc de preparar horaris perquè sé que no me’ls deixaran complir. He estat buscant alguna eina per automatitzar aquestes necessitats, però no acabo de trobar res que sigui prou flexible. Així que si algú té alguna recomanació, serà benvinguda!

Però tornem al tema que em proposava al començar. Nous reptes per aquest 2011-2012. Ja us ho vaig explicar dies enrere: a partir del novembre, recupero l’àmbit docent, tot impartint algunes de les sessions del Curs sobre Eines 2.0 per Community Managers de l’ERAM. Un fet que m’ha dut a pensar: probablement no pugui publicar tot el temari o totes les explicacions que hi faria -tampoc ho he preguntat, perquè en general, entenc que aquest tipus de curs necessita de molta pràctica, i uns apunts fora de context tampoc serveixen per massa-. Però si que m’agradaria intentar compartir aquí al blog, amb una sèrie d’apunts, les eines amb les que compto per la preparació, i quina és l’evolució dels alumnes, a nivell general, quan comencem. En tot cas, això dependrà del temps, i de les estones lliures que la flexibilitat del meu horari em permeti…

També hi ha altres projectes a l’horitzó. Col·laboracions prou interessants amb gent a qui admiro; res públic ni notori, només la possibilitat d’ajudar en algunes tasques a gent de qui n’he après prou, i de qui encara n’he d’aprendre més.

I, evidentment, moltes feines pendents, proposades, començades i gairebé finalitzades a Sobrevia.net. Projectes que fa temps que avancen, alguns prou simples i d’altres molt i molt complexos, que són, per si sols, petits reptes que fan que el dia a dia tingui aquell marcador que al marxar a sopar -o a dormir, si quedava feina per després de sopar- que et permet valorar millor com ha anat la jornada.

I un repte més: intentar seguir el ritme d’actualització del blog, aquest cop sí, amb una mica de continuïtat. Tot serà intentar-ho, de nou. Com a mínim, ara porto unes setmanes prou animat.

