Etiquetes

,

Aquesta tarda parlava per Twitter amb en @jordir sobre les trucades que alguns usuaris que no som clients rebem de Jazztel per intentar donar-nos d’alta, que en certs moments arriben a cansar de tant continuades i constants (des de principis d’any no he deixat de rebre la seva trucada diària). Suposo que són comercials externs que venen els productes de l’operadora, però també es fa difícil de saber.

Nota: tal com indica ell mateix als comentaris, aquest missatge ja venia després d’haver-se queixat ahir també per Twitter, i obtenir la mateixa resposta que jo ara us explicaré.

Després de llegir-lo, he respost indicant que a mi també em passava i, de cop, m’ha començat a seguir l’usuari @jazztel_es i m’ha convidat a seguir-lo per enviar-me un missatge directe per la xarxa social, en privat. En aquest missatge em convidava a indicar-los el meu telèfon per ajudar-me en el cas, per deixar de rebre trucades.

Jo, que soc innocent, n’he fet cas. Bàsicament perquè demanen que m’adreci a un correu electrònic oficial de Jazztel amb la queixa i una referència. Ja us aniré explicant si això funciona o no; ja que el número des del que em truquen per fer-me les ofertes és visible i, per tant, també els l’he facilitat.

Deixant de banda l’efectivitat que pugui tenir en un futur, si que és cert que la rapidesa amb la que la persona que gestiona el compte de Jazztel a Twitter ha reaccionat és molt bona. Detecten el problema i ajuden. De fet, és una manera de netejar o crear la marca, entenc. I potser aprofitaré per preguntar-los, si algú d’allà ho sap del cert, si em poden oferir o no una ADSL, ja que diversos comercials m’han donat respostes diferents al comprovar la cobertura.

Una operadora que ja havia desestimat, i que encara potser tindrà premi. O no, encara està per veure. Com a mínim fins que hi hagi algunes vacances pel mig. Que els canvis d’operadora d’una ADSL que necessito per la feina, almenys en el meu cas, no les faré en l’època en què més maldecaps em portaria algun dels massa típics problemes entre operadores.

Anuncis