Etiquetes

, ,

Si us interessen temes com els Social Media (si, dit en anglès, que l’entendrà el “target potencial” ;D), voleu ser o sou Community Managers, us pot interessar el blog d’una alumna del Curs d’especialització en blocs i eines 2.0 per a Community Managers que impartim a l’ERAM. El blog està basat en la iniciativa de la mateixa alumna, l’Íngrid, que també a través de Twitter, vol explicar els seus #25reptes a l’hora de plantejar un projecte concret de presència a Internet d’un comerç de Vic.

Per mi és especialment interessant perquè és veure en marxa allò que vaig començar a explicar-los fa uns mesos, i que van continuar en Jordi Màrquez i en Francesc Casadellà -fins que arribi jo de nou, el mes que ve-, aplicat pels mateixos alumnes més enllà de les pràctiques del curs. I també perquè, encara que no sigui estrictament la meva especialitat -jo soc molt més tècnic que de publicitat, és cert- també m’agrada participar quan em pregunten.

És per això que, des d’aquest blog us convido a fer-hi un cop d’ull. Hi trobareu algunes preguntes sense resposta, i potser també hi trobeu coses que corregiríeu, però el cert és que no és més que la descripció, per passos, de la principal tasca que intentem ensenyar: aprendre a disposar dels recursos importants per aconseguir allò que es busca. No podré ensenyar-los a fons totes les eines que considero importants perquè el curs no s’acabaria mai; amb l’aparició de novetats constantment seria un no-parar. Però si que és interessant saber destriar allò que és interessant, provar-ho, i veure si per nosaltres té una aplicació pràctica; o buscar quines aplicacions li ha donat la gent. En aquest sentit també és interessant seguir un altre dels alumnes, en Salvador, que sovint comparteix articles molt interessants. Evidentment, molts alumnes fan altres aportacions, però en alguns casos són en altres àmbits i no us les puc enllaçar.

En tot cas, jo també tinc reptes per seguir, i potser m’animo a explicar-ne el procés; tot i que en el meu cas prefereixo resumir els projectes un cop finalitzats. Menys, evidentment, el cas Jazztel, dels que ja us aniré informant!

Anuncis