Etiquetes

, ,

Sovint aquells apunts fets en menys temps són els que acaben tenint més ressò. Ho he dit sovint, i m’ha passat en diverses ocasions -per exemple, els apunts més vistos d’aquest bloc són un petit resum de què vaig fer per capitalitzar l’atur, i un altre proposant noms per gos, ambdós de fa uns quants anys, ja. Ara li ha tocat a “Publicitat encoberta… o no tant?“.

De fet, abans d’ahir en Roger Casero en va publicar un apunt a Storify, amb un recull de les diferents informacions, des del moment en què ho vaig descobrir, perquè ell en va parlar a Twitter, fins a l’anàlisi posterior, que ell també va llegir més o menys com jo.

No m’agrada haver de treure conclusions com la que vaig treure. De fet, tampoc soc d’acusar i res més lluny del què buscava: jo personalment, i ho volia aclarir perquè m’ho han preguntat, no crec que hi hagués cap mena de contraprestació per publicar una nota de premsa així. Ans al contrari, sovint el problema és que, o bé falta text per omplir espais, o bé algun redactor fa una traducció ràpida sense aprofundir massa en el què llegeix. Bé, això és el què m’agrada pensar; en un descuit, tot és possible. Sort que només era una mica de propaganda d’una botiga!

Anuncis