El primer apunt d’aquest bloc data de finals de setembre de 2005, tot i que fins al febrer de 2006 no hi vaig tornar a publicar. Es diu ràpid: d’això ja fa més de 6 anys. Doncs aquest és el temps què he tardat en publicar 500 entrades.

Tot i que la meva intenció inicial era “publicar alguna tonteria de tant en tant“, no he estat especialment constant amb el bloc. Períodes -mesos sencers- de silenci -d’aquí el nom- combinats amb setmanes o mesos d’inspiració, com darrerament: ja que trec temps per publicar a Gironainfo i el Canal Digital de Nació Digital, un article/entrada més al dia no és excessivament molest.

Ahir, doncs, i sense adonar-me’n fins avui, vaig publicar l’entrada número 500. Per tant aquesta és la 501. De totes elles, la més llegida ha estat “Fer-se autònom: la capitalització de l’atur“, que vaig publicar el 2008, compartint quantitat de visites amb algunes de les relacionades amb noms de gossos (Noms per gossos i Quin nom li escau?).

Potser hi haurà 500 entrades més, o potser no. Potser hi tardaré menys de 6 anys, o potser m’encallaré de cop i no se’n sabrà més d’aquest bloc. Però sense ningú que el llegís no tindria sentit. Així que gràcies per la paciència!

Anuncis