Etiquetes

Em queixava fa uns dies de l’aplicació GironaIn, que va començar a estar disponible amb diversos errors que em feien considerar que estava massa verda. Alguna cosa, des de llavors, ja ha anat millorant. Per tant, avui em toca rectificar una mica a mi, és just reconèixer quan les coses milloren.

Després d’haver desaparegut (sense prou explicacions, segueixo considerant) i reaparèixer uns dies després de la seva primera publicació per Sant Jordi, l’aplicació ja torna a estar disponible amb algunes millores, sobretot aquelles que semblaven més evident que calia solventar.

Ara, per exemple, ja s’ubiquen correctament la majoria d’espais de la ciutat que abans apareixien en llocs on no els corresponia. Tampoc se m’han tornat a moure les icones (un comportament estrany que passava de vegades al tornar enrere), fent que em quedessin desordenades quan tornava a portada.

Encara, però, hi ha algunes coses que es podrien millorar: de tant en tant a l’arrencar-la, m’apareix tot en castellà i he de tornar a la configuració, canviar l’idioma (català a castellà, castellà a català) i acceptar els canvis per tornar-ho a veure bé.

Una altra cosa arreglada, sembla, és el comportament del GPS, que ja no se’m queda obert fins que reinicio o forço el tancament de l’aplicació des de les opcions del sistema.

Així doncs, caldrà seguir esperant a algunes millores posteriors, però pel què sembla, tot i que a poc a poc, l’aplicació va millorant.

Més informació i enllaç de descàrrega a Gironain.cat

Anuncis