Etiquetes

, , ,

Avui hem publicat, amb en Salvador Puig, un article al seu blog titulat “¿Página web adaptada a navegación móvil o app?“. M’agrada el resultat. I el hashtag: #PostA4Manos.

No us atabalaré gaire més, ja teniu text per llegir estona si voleu. Només posar-vos en situació: en Salvador va ser un dels alumnes de la primera edició del Curs d’especialització en blocs, xarxes socials i eines 2.0 per a Community Managers a l’ERAM. Ara, només uns mesos després, té gairebé 16.000 seguidors a Twitter, i és un altre dels exemples d’alumnes dels que em sento orgullós -de fet, són la majoria: l’Íngrid a Playbrand, en Bernat a LaCommunitat, la Gemma i la Sandra a Adostintes, l’Emma a XaropClown, i podria seguir, però em disculpareu, els que encara no cito, perquè us guardo per anar omplint més posts :D, algun dia en faré un amb el “qué fue de…” :D-.

Els “#PostA4Manos” són articles preparats col·laborativament -en aquest cas, sobretot Google Docs- de col·laboracions entre en Salvador i altres persones. La meva col·laboració és la tercera d’aquesta sèrie.

Evidentment, és un article que recomano. Tant pel què he escrit jo com pel què ha escrit en Salvador.

Encara no l’has llegit?

Anuncis