Etiquetes

, , ,

Com que sé que hi ha un molt reduït grup de persones que em llegeix prou sovint, sempre he cregut que de tant en tant és bo parlar de coses que no siguin sempre el mateix. Potser perquè així canvio una mica de registre, que també m’agrada i per això és el meu bloc. Però llavors, quan no parlo de tecnologia, mòbils, webs o xarxes socials, tinc menys visites. Segurament és ben normal.

La veritat és que en la decisió de què escriure segurament hi intervenen més les meves ganes que el què en pensi el lector: aquest espai sol ser una caixa de retalls del què veig o penso, i potser és bona senyal que no sempre vegi el mateix o pensi en el mateix.

Així, aquest apunt seria un “metaapunt”: no tracta sobre un tema en concret, sinó que tracta sobre els temes que tracto en aquest bloc. Potser si que m’estic passant, en això dels apunts introspectius.

Doncs mirem més enllà. Què passa quan escric sobre qualsevol cosa que no sigui la meva especialitat? Que tinc menys lectures. Té una relació directa? A priori si. Però pensant-hi millor, normalment, aquests apunts de temes diversos els publico, precisament, els caps de setmana. Que sol ser quan tinc menys lectures, independentment de sobre què parli.

Per tant, resumiré les conclusions en dos punts, que és dissabte i no us vull fer perdre més temps:

1. Com que la gent que em llegeix -o em segueix a Twitter, per exemple- ho deu fer perquè sap de què escric/parlo normalment, segurament no els interessen tant els temes que es desvien del què normalment dic.

2. A més, com que publico en caps de setmana, probablement els hipotètics lectors tinguin ganes de fer altres coses més divertides. Jo també ho faig.

I vosaltres, sobre quins temes preferiu que parli? Sempre sobre el mateix? Alguna entrada light de tant en tant? 🙂

Anuncis