Etiquetes

, , , , ,

I que costi, i molt, llevar-se quan encara no ha sortit el sol. I passar el dia amb aires condicionats perquè no hi ha qui superi aquesta calor sense una bona piscina a prop. I veure que, a hores d’ara, desconnectar és possible per vacances, però no és ni molt menys senzill.

Encara no havia escoltat cap any com aquest les crítiques a les operadores per la mala cobertura que hi ha en certs indrets -alguns dels quals també m’ha tocat patir a mi. I no pas per la cobertura mòbil referent a trucades, no: la gent es queixa perquè “no té internet”, referint-se a una connexió 3G com cal.

De fet, jo em queixo sempre: vivint a Girona capital, un test de velocitat amb el mòbil i amb l’ADSL el guanya el mòbil; perquè les ADSL en alguns barris gironins amb prou feines arriben als 3Mbps. Llavors, potser no ens ha de sorprendre que, perduts no-sé-on, veure el Facebook o penjar una foto a l’Instagram no sigui, ni molt menys, ràpid.

Per altra banda, i entrant més en temes tècnics, he trobat a faltar un sistema de perfils d’usuari al meu mòbil. Si, perfils d’usuari. Com quan el Windows o el Mac OS ens demanen amb quin usuari volem accedir al sistema. És pràctic, això, per tenir dues configuracions diferenciades: de fet, una pot tenir unes alarmes determinades i l’altra no. O sincronitzar el correu de la feina només en una. O canviar el temps entre sincronitzacions per maximitzar la bateria (que en les Desire HD és d’un dia amb poc ús, així que si es fan fotografies o s’utilitza el GPS, el consum es dispara i la durada es torna ridícula). De fet, jo també pensava que això dels usuaris era una tonteria. Però només amb el temps per canviar totes les configuracions, tenir-ho tot de nou a lloc, amb els sons, alarmes, intervals de sincronització… ja m’hagués valgut la pena poder-ho fer servir. Crec, si mal no recordo, que això ha d’arribar aviat amb les noves versions de CyanogenMod (o potser ja hi és, a la darrera, tot i que per Desire HD no està disponible).

En fi, als que encara esteu de vacances, passeu-vos-ho molt bé. I als que ja heu tornat, com jo… “endavant les atxes”!

Anuncis