Etiquetes

,

El repte de no publicar al bloc durant l’agost m’ha fet deixar molts temes que ara potser ja estan una mica oblidats. Un d’ells és l’Instameet, la trobada d’usuaris d’Instagram que es va celebrar a l’Escala el passat juliol

De fet, ja se n’ha parlat molt -sobretot en els dies previs i posteriors. Un article sobre la possibilitat de no dur mòbils als restaurants, al web d’instagramers.com, a Gironainfo.cat (on el vaig publicar jo :D), a l’AraGirona o al GironaNoticies, a SitioBlog, l’EspaiDosPuntZero, en blogs com el de la @merifgrimal, o en galeries de fotos com la de Giroimatges. Així que a aquestes alçades em queda poc per dir.

En tot cas, voldria pensar que Instagram està en una fase inicial de maduresa ara mateix. Ha aguantat l’arribada dels “Androids” -entre els que m’hi incloc- sense convertir-se encara en el què els usuaris d’iPhone tant temien, tot depèn de a qui es segueix. Malgrat tot, en les darreres setmanes he vist com creixia la quantitat d’usuaris que em segueixen i només tenen fotografies per aconseguir que els segueixi i fer spam. Però potser es deu a que soc més nou que la mitjana d’usuaris d’iPhone, i per tant fins ara no me’ls he trobat.

De fet, aquest mateix fet de ser més nou va provocar que al poder-me donar d’alta a Instagram ja hi hagués el nom d’usuari vicboy ocupat, fent que es compliqui la possibilitat de compartir missatges a Twitter amb mencions que valguin en ambdós serveis -que és el més normal. Així que allà, a Instagram, al final em vaig poder posar miquelsl. I més d’un cop m’he preguntat si ara caldria intentar canviar el nom d’usuari a Twitter (potser perquè “boy” ja no sé si m’escau!). Però temps al temps, que és una decisió difícil!

Anuncis