Etiquetes

«Vols caldo? Doncs tres tasses». Si Tim Cook diu que només fan un tipus d’iPhone perquè d’altres models no tindrien prou sortida, ara arriba Samsung i multiplica el Galaxy S4, de moment, per tres: ja ha presentat, a més del bàsic, la versió “Mini” i una altra, anomenada “Active”. I podria no ser l’últim…

De fet, això que fa Samsung no és pas una sorpresa: només s’ha de veure el seu catàleg de smartphones on hi té, actualment, 47 models, i encara li falta incorporar els S4. A més, la companyia ha pres decisions prou curioses: anomenar Galaxy S4 Mini a un terminal de 4,3 polzades (més gran que l’iPhone 5), o presentar ara l’S4 Active, que ve a ser un S4 resistent a l’aigua (o força resistent, com a mínim) i pensat per gent que el pugui “maltractar” més del normal -entre els que, tot i no ser esportista ni res per l’estil, potser m’hi hauria d’incloure jo, que sempre sembla que els hagi dut a la guerra-.

La darrera vegada que vaig buscar un mòbil intel·ligent dels barats – per algú que necessitava opcions molt bàsiques i no estava disposat a signar les estafes de les operadores permanències “encobertes” sota el nom de “contracte mínim recomanat” de dos anys- vaig passejar-me per les botigues típiques (MediaMarkt, Phone House, Digital Factory…) i al final va caure, precisament, un Samsung Galaxy Pocket, que valia uns 129 euros. I, mentre comparava, em vaig adonar que només havia agafat terminals de Samsung perquè semblava que només hi havia els seus: d’HTC o Sony, per exemple, només tenien el terminal de gamma més alta del moment.

Així que, de moment, sembla que els funciona. Estan en ratxa: també li guanyen casos d’infracció de patents a Apple!

