Etiquetes

, , , , ,

Ahir vam tenir un dia contradictori al Canal Digital de Nació Digital. Per un costat, el Moto G de Motorola no admet el català com a idioma de sistema. Per l’altre, com per alegrar-nos una mica el dia, Spotify treu les restriccions de l’aplicació d’escriptori…

Així, doncs, va ser un dia on n’hi va haver una de freda i una de calenta, que diuen. Una bona manera d’expressar-ho, és cert. I en ambdós casos, les notícies em van sorprendre:

Motorola exclou el català del Moto G: aquesta l’havíem estat preparant, però estàvem esperant la resposta per part de Motorola. Ahir mateix ens van respondre que ho sentien molt, però que no tenen notícies de si s’inclourà o no el català en alguna actualització. Em sobta que, sent un dels terminals amb una experiència d’usuari més semblant a l’Android de sèrie, limiti l’ús del català com a idioma de sistema, quan sistemes molt més complexos com el TouchWiz de Samsung si que l’inclouen.

Spotify, sense limit de temps a l’ordinador: Ara sembla que Spotify vol tornar als inicis, quan durant un temps es va convertir en el fil musical del meu ordinador. Les limitacions que van venir després em van fer deixar-lo de banda “per si un cas”, així quan voldria escoltar música tindria temps restant. El resultat, però, va ser que vaig tornar als MP3 i a escoltar ràdio per internet. Potser ara s’ho tornen a guanyar, però potser han fet tard. Perquè si arriba iTunes Radio, potser molts usuaris -sobretot els que tenen iPhone- podrien fer-li el salt definitivament…

A veure si avui ens estalviem la freda. O la calenta. Vaja, la que no sigui bona 🙂

I bon cap de setmana!

Anuncis