Etiquetes

, ,

El meu primer apunt en aquest blog data del 29 de setembre de 2005. I el segon, que també vaig publicar a Nació Digital, del 8 d’octubre d’aquell mateix any. “Llarga vida al .cat“, duia per títol. I, si us soc sincer, en cap moment em va passar pel cap que aquest racó podria sobreviure tota una dècada.

No es pot dir que hi hagi grans números al darrere: en 10 anys, hi he publicat 735 entrades, que sembla molt però no ha estat massa constant, tot s’ha de dir. Ni tinc grans allaus de visites, escrivint sobretot en clau personal i en català. Però en un entorn on tot apareix i desapareix tant ràpid, arribar a aquestes alçades de l’era de la informació i aguantar-hi tant de temps reconforta, a la vegada que em fa sentir una mica -massa- gran.

De fet, rebobinant més m’he adonat que 10 anys abans vaig estrenar la connexió amb mòdem de 14.4 a Intercom des de casa. O sigui que d’aquelles connexions amb el Trumpet Winsock amb trucades a preu d’or ja en fa 20.

I no canviaria res. Encara que ja estigui escoltant “S’ha fet gran” amb un toc nostàlgic a l’Spotify (anys enrere m’hauria baixat l’arxiu wav, després d’hores i hores de descàrrega lentíssima, però això ja és la prehistòria, a aquestes alçades…!).

En tot cas, si aquest blog segueix en línia és perquè encara hi queda algú que, de tant en tant, hi ve a passejar una estona. Moltíssimes gràcies!

